reklama

Dokedy?

Pred dvoma rokmi som po 10 rokoch fajčenia prestal.Skúšal som s tým skončiť veľakrát pred tým ale prišla prvá príležitosť a bafkal som zas a znovu.Neodolal som tomu pocitu piva alebo kávy s cigou.Až do jedného rána kedy som si povedal dosť.Škodí to zdraviu a stojí nehorázne peniaze.A čo z toho?Nič.Dym vo vzduchu a kašel na pľúcach. Teraz je na rade ďaľší zlozvyk.Ten ma kvári už 16 rokov a negatívne sa podpisuje na mojom zdraví.Áno bavíme sa o našej hokejovej reprezentáci.Špeciálne edície proti Čechom ma obrali o pár rokov života a centimetrov štvorcových vlasovej pokrývky.Obávam sa,že ak to pôjde takto ďaľej tak o pár rokov si budem môcť trhať už iba ak chlpy na hrudi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Po minuloročnom osobnom úspechu ,za ktorý považujem dobrovoľné nepozeranie zápasu s Čechmi (áno s a nie proti pretože na výsledok 8:0 sme museli hrať s nimi),som mylsel,že mám vyhraté.Zápas v ktorom o moc nejde ráno o piatej (írskeho času) proti pepíkom.Bol som pevne rozhodnutý,že jedine ak sa Samo-voľne(Samo má 17 meiacov pozn.autora) zobudím tak čo stihnemto si pozriem...a hneď potom som si nadstavil budík na 4:30 ,aby som stihol aj kúsok zo zápasu našich báb.Skrátka čistá posadnutosť či vlastne blbosť zmiešaná s nádejou,že teraz ich na veľkom turnaji porazíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Porazilo jedine ak mňa.A jediné šťastie,že dnes nerobím a tak si ušetrím hanbu keď prídu češi ku nám do obchodu v dresoch. Len tak podpichnúť.A to je to hlavné o čo v týchto zápasoch ide!Netrápi ma či prehráme s Rusmi.Ja žiadneho nepoznám.A ani Lotyša...iba jednu Lotyšku ale to už je dávno.Snáď každý sa stýka s neakými Čechmi alebo má rodinu za riekou Moravou.Ale najviac mi je ľúto Slovákov žijúcich v Čechách.Ono to hecovanie a podpichovanie je v poriadku ak raz vyhrá jeden a potom ten druhý.

Citujem Bohuša:"Jaký druhý?Ty tu vidíš neakého druhého?"Mám totiž taký pocit,že vo vzájomných zápasoch s Čechmi sme až tretí v poradí.Pripadám vám frustrovaný?To asi preto,že som.Zas az nova.Či vlastne stále po zápasoch s bratmi v hokeji.A rád by som si zopakoval pocit z apríla po víťazstve futbalistov v Prahe.Natiahnuť si na seba slovenský dres a poprechádzať sa po václaváku s úsmevom na tvári...aj po zápase.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno zas niekedy nabudúce i v hokeji.Ale koľko fanúšikov bude pri tom?Ja som už pekne nalomený.A zobrať si dovolenku v práci aby som si mohol pozrieť zápas našich proti Čechom?Tie časy sú už dávno preč.Na rade sú tie kedy nebudem už ochotný si ani privstať.Neviem,či sedí prirovnanie k situáci keď niekto niekoho strašne miluje a dotyčný(á) ho sklame pri každej príležitosti.Ale určite nemá ďaľeko.

V záujme môjho duševného zdravia uvažujem nad úplnou ignoráciou slovenskej hokejovej reprezentácie.Bude to rovnako tažké ako prestať fajčiť ale dá sa to.Pretože mi to oveľa viac škodí ako prospieva.

PS:Naozaj nemám dôležitejšie problémy.

Robo Malec

Robo Malec

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som to ja. Zoznam autorových rubrík:  ÍrskoSúkromnéNezaradenéSprávy

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu